Przejdź do głównej treści

Aktualności

Pokaż rok

  • Data publikacji:

    Logowanie do Bankowości internetowej z wykorzystaniem aplikacji mObywatel 2.0

    Szanowni Państwo pragniemy poinformować, iż w dniu dzisiejszym uruchomiliśmy dla Państwa możliwość logowania do Bankowości Internetowej za pom…
  • Data publikacji:

    Prace serwisowe w dniu 29.10.2024 800+, 300+, Aktywny Rodzic

    Szanowni Państwo, W dniu 29.10.2024 w godzinach 20:00 – 22:00 zostaną przeprowadzone prace serwisowe. W tym czasie nie będzie możliwości składania wniosków: 800+, 300+, Aktywny Rodzic. Za utrudnieni…
  • Data publikacji:

    Prace serwisowe - możliwe przerwy w płatnościach kartami oraz BLIK 22.10.2024

    Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w dniu 22.10.2024r. pomiędzy godziną 01:00 a godziną 03:00 planowane są prace prowadzone w infrastrukturze informatycznej. W związku z powyższym, w w/w c…
  • Data publikacji:

    Niedostępność usługi BLIK w dniach 12-13.10.2024

    Szanowni Państwo, w dniu 12 października 2024 od godziny 23:00 do godziny 05:00 w dniu 13 października zostaną przeprowadzone planowane prace serwisowe. W związku z tym, usługa BLIK będzie niedostęp…
  • Data publikacji:

    Informacja o planowanej przerwie w dostępie do Internet Bankingu

    Szanowni Państwo, w nocy z 8 na 9 października 2024 r. (wtorek/środa) oraz w nocy z 15 na 16 października 2024 r. (wtorek/środa) w godzinach od 0:00 do 5…
  • Data publikacji:

    Niedostępność usługi EXPRESS ELIXIR i BLIK na telefon w dniach 05-06.10.2024

    Szanowni Państwo, w dniach 5 października 2024 od godziny 20:00 do godziny 12:00 w dniu 6.10.2024 planowane są prace serwisowe w firmie dostarczającej usługi Express Elixir. W związku z powyższ…
  • Data publikacji:

    Niedostępność usługi BLIK i przelewy na telefon w dniu 02.10.2024

    Szanowni Państwo, w dniu 2 października 2024 od godziny 22:00 do godziny 23:00 planowane są prace wdrożeniowe w zakresie systemów informatycznych. W związku z tym, usługa BLIK i przelewy na telefon…
  • Data publikacji:

    Informacja o planowanej przerwie w dostępie do Internet Bankingu

    Szanowni Państwo, w nocy z 25 na 26 września (środa/czwartek) między godziną 4:00 a 5:00 wystąpią przerwy w działaniu usług dostępu Internet Bankingu (interfejsy klasyczny i mobilny, aplikacje…
  • Data publikacji:

    Niedostępność usługi EXPRESS ELIXIR i BLIK na telefon w dniu 21.09.2024

    Szanowni Państwo, w dniu 21 września 2024 od godziny 00:00 do godziny 03:00 planowane są prace wdrożeniowe w zakresie systemów informatycznych. W związku z tym, usługa Express Elixir będzie niedostę…
  • Data publikacji:

    Dożynki Dół 2024

    Dnia 07.09.2024r. pracownicy Banku Spółdzielczego w Iławie wzięli udział w Dożynkach Gminnych w Dole. Wydarzenie rozpoczęło się Mszą świętą o godz. 14:00, po której zostały poświęcone wieńce dożynkow…

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!