Przejdź do głównej treści

Plente

Zapraszamy do korzystania z oferty Partnera Banku Spółdzielczego w Iławie – Portalu Plente

Plente to nowoczesna platforma zakupowa, za pomocą której możesz dokonywać zakupów w ponad 1400 sklepach internetowych, bez wychodzenia z domu i dodatkowo korzystać z szerokiej oferty zniżek i promocji.  
Za każdą transakcję dokonaną za pośrednictwem tego portalu, Plente gwarantuje zwrot gotówki na konto w Banku Spółdzielczym w Iławie*. Cashback łączy się z promocjami i wyprzedażami, dzięki temu możesz zaoszczędzić jeszcze więcej i cieszyć się zakupami każdego dnia.

Z portalem Plente współpracują takie sklepy jak RTV euro AGD, Tchibo, Answear, Zalando, Groupon, Douglas, Sephora, Lot, Agito, Avans i wiele innych znanych marek.

Zobacz jak w prosty sposób można zyskać pieniądze na dalsze zakupy z Plente!

Co należy zrobić?

  • zalogować się na portalu
  • wybrać sklep
  • dokonać zakupu bezpośrednio na stronie sklepu, korzystając z promocji i rabatów
  • zwrot określonej kwoty za zakupy pojawi się automatycznie na Twoim koncie*

Zakupy jeszcze nigdy nie były tak proste i przyjemne.

Zapraszamy do zapoznania się z portalem i do rejestracji!

https://pl.plente.com

* Jednocześnie Bank Spółdzielczy w Iławie oświadcza, iż nie ponosi odpowiedzialności za realizację zobowiązań Plente i IT Card z tytułu zapłaty gotówki na konto Klienta i realizowanej przez Plente promocji.

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!