Przejdź do głównej treści

Aktualności

Pokaż rok

  • Data publikacji:

    Kliencie - uważaj na oszustów

    Sprzedajesz w sieci, uważaj na oszustów! Sprzedajesz w sieci? Uważaj – pojawił się typ przestępstwa skierowany przeciwko osobom wystawiającym towary na portalach kupna-sprzedaży. Oszuści wykorzystuj…
  • Data publikacji:

    Praca Banku w dniach 24.12.2021 i 31.12.2021

  • Data publikacji:

    Prace w infrastrukturze IT - 05.12.2021

    Szanowni Państwo, Informujemy, że w dniu 05.12.2021 od godziny 23:30 do dnia 06.12.2021 do godziny 02:00 - planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT. W związku z powyższym, w w/w czasie mo…
  • Data publikacji:

    Szkolenia adresowane do Beneficjentów Tarczy Finansowej 2

    Szanowni Państwo, PFR od 8 listopada br. będzie przeprowadzał cykl szkoleń adresowanych do Beneficjentów Tarczy Finansowej 2.0 z sektora MSP ukierunkowanych na poprawne złożenie Oświadczenia o rozli…
  • Data publikacji:

    Planowane prace w infrastrukturze IT

    Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu 08 listopada 2021r pomiędzy godziną 00:30 a godziną 01:00 - planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT.  W związku z powyższym, w w/w…
  • Data publikacji:

    Praca w Miłomłynie

    Bank Spółdzielczy w Iławie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku Kasjer - Dysponent w Miłomłynie. Treść ogłoszenia kliknij
  • Data publikacji:

    Informacja dotycząca proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla Przedsiębiorstw z sektora Mikro i MŚP w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0

    Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla Przedsiębiorstw z sektora Mikro i MŚP w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą…
  • Data publikacji:

    BLIK w naszym Banku

    Szanowni Klienci, Informujemy, że od dnia 18.10.2021 nasz Bank udostępnia usługę BLIK. Za pomocą BLIKa będzie można dokonać płatności: za zakupy w Internecie, w sklepie stacjonarnym wypłacić go…
  • Data publikacji:

    Niedostępność e-usługi Profil Zaufany

    Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że z powodu prac serwisowych w nocy z 15.10 na 16.10.2021 r. (od godziny 22:00 do godziny 02:00) nie będą dostępne usługi Pofilu Zaufanego. Za ewentualne utr…
  • Data publikacji:

    Złoty Laur Konsumencki Lider Jakości 2021 dla Gupy BPS

    Miło nam poinformować, że Grupa BPS otrzymała Złoty Laur Konsumencki Lider Jakości 2021!

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!