Przejdź do głównej treści

Od dnia 1 czerwca 2024r. Bank Spółdzielczy w Iławie wprowadza nowy "Regulamin otwierania i prowadzenia przez Bank Spółdzielczy w Iławie rachunków bankowych dla osób fizycznych"

Data publikacji:

Szanowni Państwo,

Bank Spółdzielczy w Iławie uprzejmie informuje, że w związku ze zmianami wynikającymi z „Ustawy z dnia 7 lipca 2023r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia niektórych skutków kradzieży tożsamości”, zmienił „Regulamin otwierania i prowadzenia przez Bank Spółdzielczy w Iławie rachunków bankowych dla osób fizycznych”.
W związku z tym w Regulaminie:

  1. w § 2 dodano pkt. 106 o treści:
    „106. weryfikacja w rejestrze zastrzeżeń numerów PESEL – procedura umożliwiająca od dnia 1 czerwca 2024r. Bankowi weryfikację w rejestrze zastrzeżeń numerów PESEL, o którym mowa w art. 23a ustawy z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności, czy numer PESEL Posiadacza rachunku bankowego jest zastrzeżony. Procedura przeprowadzana jest każdorazowo przed dokonaniem w placówce Banku przez Posiadacza rachunku bankowego, będącego konsumentem, wypłaty gotówkowej z rachunku bankowego, która pojedynczo albo jako kolejna powoduje, że suma wypłat gotówkowych dokonanych w danym dniu we wszystkich placówkach Banku przekracza trzykrotność minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;”
  2. w § 39 dodano ust. 4 o treści:
    „4. Od dnia 1 czerwca 2024 r. w przypadku ustalenia zastrzeżenia numeru PESEL Posiadacza rachunku po przeprowadzeniu weryfikacji w rejestrze zastrzeżeń numerów PESEL na zasadach określonych w art. 105d ust. 2 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe, Bank wstrzymuje Posiadaczowi rachunku wypłatę gotówki w placówce Banku na 12 godzin.”

Ponadto w Regulaminie;

  • wprowadzono zapisy dotyczące karty wielowalutowej;
  • dokonano zmian o charakterze porządkowym doprecyzowując niektóre postanowienia oraz dostosowując numerację jednostek redakcyjnych.

Przedstawione w niniejszym piśmie zmiany Regulaminu zostały dokonane na podstawie § 108 ust. 1 pkt 1, 4, 5 „Regulaminu otwierania i prowadzenia przez Bank Spółdzielczy w Iławie rachunków bankowych dla osób fizycznych”.
Klient ma prawo, przed proponowaną datą wejścia w życie zmian, wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym lub zgłosić sprzeciw bez dokonania wypowiedzenia Umowy, co skutkuje wygaśnięciem Umowy z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie proponowanych zmian. Nie złożenie przez Klienta oświadczenia o zgłoszeniu sprzeciwu lub wypowiedzeniu Umowy oznaczać będzie akceptację zmian wprowadzonych w „Regulaminie otwierania i prowadzenia przez Bank Spółdzielczy w Iławie rachunków bankowych dla osób fizycznych”.
Jednocześnie informujemy, że od dnia 1 czerwca 2024r. traci moc „Regulamin otwierania i prowadzenia przez Bank Spółdzielczy w Iławie rachunków bankowych dla osób fizycznych” obowiązujący od dnia 1 lipca 2023r. Zostanie on zastąpiony „Regulaminem otwierania i prowadzenia przez Bank Spółdzielczy w Iławie rachunków bankowych dla osób fizycznych” obowiązującym od dnia 1 czerwca 2024r., stanowiącym załącznik do niniejszego pisma.
Wierzymy, że proponowane zmiany przyczynią się do wzrostu Państwa zadowolenia z naszych usług. W razie jakichkolwiek pytań pracownicy Banku służą pomocą w placówkach Banku lub telefonicznie* (numery telefonów do poszczególnych placówek Banku znajdują się na stronie internetowej Banku w zakładce „Kontakty”).
*koszt połączenia telefonicznego jest zgody z taryfą Państwa operatora.

Pobierz Regulamin otwierania i prowadzenia przez Bank Spółdzielczy w Iławie rachunków bankowych dla osób fizycznych

Z wyrazami szacunku
Zarząd Banku Spółdzielczego w Iławie

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!