Przejdź do głównej treści

BLIK w naszym Banku

Data publikacji:

Szanowni Klienci,

Informujemy, że od dnia 18.10.2021 nasz Bank udostępnia usługę BLIK.
Za pomocą BLIKa będzie można dokonać płatności:

  • za zakupy w Internecie,
  • w sklepie stacjonarnym
  • wypłacić gotówkę z bankomatów.

Usługa BLIK jest dostępna wyłącznie w naszej aplikacji mobilnej BS Iława EBO Mobile PRO.

Aby usługa BLIK działała poprawnie prosimy o sprawdzenie czy macie Państwo najbardziej aktualną wersję aplikacji BS Iława EBO Mobile PRO (najnowsze wersje dostępne są, w zależności od posiadanego przez Państwa urządzenia, w Sklep Play, AppStore lub Huawei AppGallery).

Więcej informacji znajdziecie Państwo w zakładce BLIK

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!