Szanowni Klienci,
Informujemy, że od dnia 18.10.2021 nasz Bank udostępnia usługę BLIK.
Za pomocą BLIKa będzie można dokonać płatności:
Usługa BLIK jest dostępna wyłącznie w naszej aplikacji mobilnej BS Iława EBO Mobile PRO.
Aby usługa BLIK działała poprawnie prosimy o sprawdzenie czy macie Państwo najbardziej aktualną wersję aplikacji BS Iława EBO Mobile PRO (najnowsze wersje dostępne są, w zależności od posiadanego przez Państwa urządzenia, w Sklep Play, AppStore lub Huawei AppGallery).
Komunikat dotyczący bezpieczeństwa
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!