BLIK w BS Iława
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej, która zainstalowana na telefonie komórkowym umożliwia Użytkownikowi dokonywanie transakcji Blik w terminalach POS, bankomatach i Internecie.
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Iława EBO Mobile PRO wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej.
Jakie liminy obowiązują w Płatnościach BLIK:
Domyślnie limity są ustawione na poziomie:
- Zakupy w internecie - 1 000 zł
- Zakupy stacjonarne (w sklepach) - 1 000 zł
- Wypłata gotówki - 1 000 zł
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów w Bankowości Internetowej EBO RWD przez przeglądarkę (na komputerze lub na telefonie) w ustawieniach >> Limity dzienne BLIK.
Jak aktywować BLIK Kliknij, żeby pobrać instrukcję aktywacji
Aby aktywować usługę BLIK musisz mieć zainstalowaną i aktywowaną aplikacje BS Iława EBO Mobile PRO.
- Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej, klikamy na ikonę w prawym dolnym „Więcej”.
- wybieramy na samej górze opcję BLIK.
- Aktywujemy usługę BLIK przez kliknięcie przycisku (włącznika) po prawej stronie.
- .Zapoznajemy się z „Regulaminem” usługi, akceptujemy go i klikamy „DALEJ"
- Zatwierdzamy włączenie usługi poprzez wpisanie kodu PIN.
- Zielony przycisk przy Usłudze BLIK oznacza, że usługa jest aktywna.
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów,
- wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Iława EBO Mobile PRO,
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko - zakupy opłacone
Wypłata gotówki z bankomatu*:
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Iława EBO Mobile PRO
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Iława EBO Mobile PRO poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Iława EBO Mobile PRO
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Iława EBO Mobile PRO
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Iława EBO Mobile PRO i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Iława EBO Mobile PRO.
Przydatne dokumenty: