BLIK w BS Iława

baner 870x150

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej, która zainstalowana na telefonie komórkowym umożliwia Użytkownikowi dokonywanie transakcji Blik w terminalach POS, bankomatach i Internecie.


Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Iława EBO Mobile PRO wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej.

placenie blik

 

Jakie liminy obowiązują w Płatnościach BLIK:

Domyślnie limity są ustawione na poziomie:

  • Zakupy w internecie - 1 000 zł
  • Zakupy stacjonarne (w sklepach) - 1 000 zł
  • Wypłata gotówki - 1 000 zł

 W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów w Bankowości Internetowej EBO RWD przez przeglądarkę (na komputerze lub na telefonie) w ustawieniach >> Limity dzienne BLIK.

Jak aktywować BLIK           Kliknij, żeby pobrać instrukcję aktywacji

Aby aktywować usługę BLIK musisz mieć zainstalowaną i aktywowaną aplikacje BS Iława EBO Mobile PRO

  • Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej, klikamy na ikonę w prawym dolnym „Więcej”.
  • wybieramy na samej górze opcję BLIK.
  • Aktywujemy usługę BLIK przez kliknięcie przycisku (włącznika) po prawej stronie.
  • .Zapoznajemy się z „Regulaminem” usługi, akceptujemy go i klikamy „DALEJ"
  • Zatwierdzamy włączenie usługi poprzez wpisanie kodu PIN.
  • Zielony przycisk przy Usłudze BLIK oznacza, że usługa jest aktywna.

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  • poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów,
  • wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Iława EBO Mobile PRO,
  • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  • Podaj kwotę transakcji
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Iława EBO Mobile PRO
  • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Iława EBO Mobile PRO poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Iława EBO Mobile PRO
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Iława EBO Mobile PRO
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
    • chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Iława EBO Mobile PRO i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    • niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Iława EBO Mobile PRO.

Przydatne dokumenty: