Przejdź do głównej treści

IVR (blokowanie i odblokowanie)

Odblokuj lub zablokuj hasło do bankowości internetowej przez telefon.

    Dzięki usłudze IVR, dostępnej w naszym Banku, można telefonicznie zablokować lub odblokować hasło do bankowości internetowej. Aby móc to zrobić, należy najpierw aktywować usługę i ustalić Telekod.

    Usługę IVR możesz uaktywnić w bankowości internetowej w zakładce Ustawienia – Środki dostępu – Obsługa przez telefon.

    Przydatne informacje

    Jak uruchomić usługę IVR?

    1. Zaloguj się na swoje konto bankowości internetowej, wejdź w zakładkę Ustawienia – Środki dostępu – Obsługa przez telefon.
    2. Zmień suwakiem Aktywuj usługę.
    3. Ustal swój Telekod i wpisz go dwukrotnie, następnie wybierz przycisk „Dalej”. Pamiętaj, że Telekod musi składać się z 6-10 cyfr.
    4. Utworzenie Telekodu należy potwierdzić wybraną metodą autoryzacji.
    5. W tym momencie usługa staje się aktywna.

    Jak odblokować hasło poprzez usługę IVR?

    1. Zadzwoń pod numer +48 89 65 02 700,
    2. Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do bankowości internetowej i zatwierdź przyciskiem „#”
    3. Następnie wprowadź swój Telekod i zatwierdź go przyciskiem „#”,
    4. Wybierz na klawiaturze przycisk 1 „Ustawienie hasła lub odblokowanie identyfikatora”
    5. Ustal hasło tymczasowe (8-20 znaków),
    6. W ciągu 10 min. zaloguj się do bankowości internetowej używając hasła tymczasowego.
    7. Po zalogowaniu należy ustawić nowe hasło oraz je potwierdzić.

    Jak zablokować hasło poprzez usługę IVR?

    1. Zadzwoń pod numer +48 89 65 02 700,
    2. Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do bankowości internetowej i zatwierdź przyciskiem „#”
    3. Następnie wprowadź swój Telekod i zatwierdź go przyciskiem „#”,
    4. Wybierz na klawiaturze przycisk 2 „Zablokuj dostęp do kanału www”
    5. Potwierdź dyspozycję przyciskiem 1,
    6. Identyfikator został zblokowany.

    Aktualności

    Data publikacji:
    Nowa odsłona kampanii phishingowej podszywającej się pod serwisy w domenie gov.pl
    Data publikacji:
    Nowa funkcjonalność „Prośba o przelew na telefon BLIK”
    Data publikacji:
    Prace serwisowe - możliwe przerwy we wpłatach w bankomacie 24.11.2025

      Przydatne informacje

      Kursy walut

      Kursy walut - aktualne stawki sprzedaży i kupna
      Waluta Sprzedaż Kupno
      EUR 4.3556 4.0981
      USD 3.7371 3.5158
      CHF 4.6814 4.3469
      GBP 5.0076 4.6773

      Stawki referencyjne

      WIBOR 1M - średnia
      4,75%
      WIBOR 3M - średnia
      5,48%
      WIBOR 6M - średnia z kwietnia
      5,72%

      Godziny przelewów

      Przelew międzybankowy przychodzący
      ELIXIR

      do 12:00 do 16:00 do 18:00

      Przelew międzybankowy wychodzący
      ELIXIR
      14:30
      Ekspres ELIXIR (Natychmiastowy)
      24h
      SORBNET
      do 15:30