Przejdź do głównej treści

Iława, 20.01.2025r.

Szanowni Państwo,

Bank Spółdzielczy w Iławie uprzejmie informuje, że z dniem 20.01.2025r. wprowadził zmiany w „Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych w Banku Spółdzielczym w Iławie”.

Zmiany są spowodowane wprowadzeniem nowych produktów oraz podwyższeniem poziomu świadczonych przez Bank usług i czynności bankowych.

W związku z powyższym w Regulaminie:

  1. W ramach systemu bankowości mobilnej wprowadzono usługę smartKARTA dostępną w aplikacji mobilnej Banku. Usługa umożliwia dokonywanie szybkiej wypłaty, wpłaty na własny rachunek i wpłaty na wybrany rachunek w wybranych wpłatomatach/ bankomatach, sprawdzenie stanu rachunku. Wpłata i wypłata wymaga zeskanowania kodu QR z ekranu wpłatomatu/bankomatu oraz autoryzacji w aplikacji mobilnej Banku.
  2. Wprowadzono możliwość składania wniosku o kartę debetową oraz wykonywanie innych czynności związanych z obsługą karty w systemie bankowości elektronicznej.
  3. Zmieniono zapisy dotyczące limitów transakcyjnych: limity transakcyjne - kwota, do wysokości której Użytkownik karty może dokonywać transakcji gotówkowych lub bezgotówkowych z uwzględnieniem faktu, że limit transakcji internetowych zawiera się w limicie transakcji bezgotówkowych. Wysokość limitu ustalona jest indywidualnie dla każdej z wydanych kart oraz wymienionych transakcji, a w przypadku braku ustalenia limitów indywidualnych zastosowanie znajdują domyślne limity transakcyjne, które są określane przez Bank i udostępniane przez Bank na swojej stronie internetowej, w placówce oraz w ramach usługi bankowości telefonicznej;
  4. Ponadto w Regulaminie dokonano zmian o charakterze porządkowym doprecyzowując niektóre postanowienia oraz dostosowując numerację jednostek redakcyjnych.

Przedstawione w niniejszym piśmie zmiany Regulaminu zostały dokonane na podstawie § 118 ust. 1 pkt 2 „Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych w Banku Spółdzielczym w Iławie”.

Jednocześnie informujemy, że od dnia 20.01.2025 r. traci moc „Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych w Banku Spółdzielczym w Iławie obowiązujący od dnia 28.12.2022 r.  Został on zastąpiony „Regulaminem otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych w Banku Spółdzielczym w Iławie” obowiązującym od dnia 20.01.2025 r., stanowiącym załącznik do niniejszego pisma.

Wierzymy, że proponowane zmiany przyczynią się do wzrostu Państwa zadowolenia z naszych usług. W razie jakichkolwiek pytań pomocą służą pracownicy Banku pod numerami telefonów 89 644 87 31, 89 644 87 32, 89 644 87 34  lub  w placówkach sprzedażowych Banku Spółdzielczego w Iławie. 
*koszt połączenia telefonicznego jest zgody z taryfą Państwa operatora.

        Z wyrazami szacunku
                  Zarząd
Banku Spółdzielczego w Iławie

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!