Przejdź do głównej treści

Zmiany w bankowości elektronicznej EBO

Data publikacji:

Szanowni Państwo!

Uprzejmie informujemy, że od dnia 14 września 2019 r. w Banku Spółdzielczym w Iławie nastąpi zmiana metod autoryzacji i uwierzytelniania użytkownika w bankowości internetowej.

Wyłączona zostanie metoda w oparciu o EBO Token oraz EBO Token Desktop. Do dyspozycji Klienta pozostanie SMS lub nowa aplikacja EBO Token PRO. Zmiana ta związana jest z wynikającymi z Ustawy o Usługach Płatniczych wymogami silnego uwierzytelnienia Klienta lub osoby upoważnionej do dysponowania rachunkiem, czyli konieczności dwuczynnikowej weryfikacji tożsamości zapewniającej mocniejszą ochronę danych tych osób.

Już dziś Bank Spółdzielczy w Iławie udostępnia swoim Klientom bankowości elektronicznej nową, szybszą i bezpieczniejszą metodę autoryzacji o nazwie EBO Token PRO, zgodną z nową dyrektywą PSD2.

Dzięki nowej metodzie autoryzacji mogą Państwo zatwierdzać operacje bankowe za pomocą:

  • kodów przepisywanych z aplikacji EBO Token PRO
  • skanowania kodów QR
  • skanowania odcisku palca

Jeśli Państwa dotychczasowa metoda autoryzacji lub uwierzytelniania nie jest oparta na:

kodzie SMS, służącym do autoryzacji dyspozycji oraz transakcji płatniczych składanych w usłudze bankowości elektronicznej, lub

powiadomieniach push – EBO Token PRO (aplikacji zainstalowanej na telefonie, dzięki której Klient korzystający z systemu bankowości elektronicznej oraz posiadający urządzenie mobilne z dostępem do internetu (np. telefon komórkowy, tablet) będzie autoryzował i uwierzytelniał swoje działania w bankowości elektronicznej).

serdecznie zapraszamy do naszych placówek w celu nieprzerwanej możliwości korzystania z usługi bankowości elektronicznej.

W przypadku pytań lub wątpliwości serdecznie zapraszamy do kontaktu osobiście z pracownikiem w placówce Banku lub poprzez kontakt telefoniczny.

Więcej informacji o EBO Token PRO znajdą Państwo:

https://ebotoken.pl

Jak działa EBO Token PRO

FILM: https://www.youtube.com/watch?v=Nd4OwKv7TPQ

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!