Szanowni Państwo!
Uprzejmie informujemy, że od dnia 14 września 2019 r. w Banku Spółdzielczym w Iławie nastąpi zmiana metod autoryzacji i uwierzytelniania użytkownika w bankowości internetowej.
Wyłączona zostanie metoda w oparciu o EBO Token oraz EBO Token Desktop. Do dyspozycji Klienta pozostanie SMS lub nowa aplikacja EBO Token PRO. Zmiana ta związana jest z wynikającymi z Ustawy o Usługach Płatniczych wymogami silnego uwierzytelnienia Klienta lub osoby upoważnionej do dysponowania rachunkiem, czyli konieczności dwuczynnikowej weryfikacji tożsamości zapewniającej mocniejszą ochronę danych tych osób.
Już dziś Bank Spółdzielczy w Iławie udostępnia swoim Klientom bankowości elektronicznej nową, szybszą i bezpieczniejszą metodę autoryzacji o nazwie EBO Token PRO, zgodną z nową dyrektywą PSD2.
Dzięki nowej metodzie autoryzacji mogą Państwo zatwierdzać operacje bankowe za pomocą:
Jeśli Państwa dotychczasowa metoda autoryzacji lub uwierzytelniania nie jest oparta na:
- kodzie SMS, służącym do autoryzacji dyspozycji oraz transakcji płatniczych składanych w usłudze bankowości elektronicznej, lub
- powiadomieniach push – EBO Token PRO (aplikacji zainstalowanej na telefonie, dzięki której Klient korzystający z systemu bankowości elektronicznej oraz posiadający urządzenie mobilne z dostępem do internetu (np. telefon komórkowy, tablet) będzie autoryzował i uwierzytelniał swoje działania w bankowości elektronicznej).
serdecznie zapraszamy do naszych placówek w celu nieprzerwanej możliwości korzystania z usługi bankowości elektronicznej.
W przypadku pytań lub wątpliwości serdecznie zapraszamy do kontaktu osobiście z pracownikiem w placówce Banku lub poprzez kontakt telefoniczny.
Więcej informacji o EBO Token PRO znajdą Państwo:
Jak działa EBO Token PRO
Komunikat dotyczący bezpieczeństwa
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!