Szanowni Państwo,
Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników Banku, w związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce koronawirusa, zmienia się godziny obsługi Klienta w:
Centrali w Iławie, ul. Jana III Sobieskiego 49
na następujące od poniedziałku do piątku w godzinach:
8.00-15.00
Wszystkie kanały elektronicznej obsługi bankowość elektroniczna, mobilna, bankomat i wpłatomat funkcjonują bez zmian 24 H.
Ponadto zwracamy się do Państwa z prośbą, aby na Sali obsługi Klienta przebywały maksymalnie 4 osoby.
Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności, z którymi mamy obecnie do czynienia.
Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.
Zarząd
Banku Spółdzielczego w Iławie
Komunikat dotyczący bezpieczeństwa
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!