Skip to main content

Komunikat PFR

30-12-2020

Komunikat w sprawie  wydłużenia  przedkładania dokumentów umocowań beneficjentów Subwencji Finansowej

"Informujemy,  że  termin  dostarczenia  do  banków  dokumentów  potwierdzających  umocowanie  osób składających  wnioski  w  ramach  programu  rządowego  „Tarcza  Finansowej  Polskiego  Funduszu Rozwoju  dla  Małych  i  Średnich  Firm”(Program)  został  przedłużony  do  dnia  31  stycznia  2021  r.  Jednocześnie   przypominamy,   że   bank   nie   jest   zobowiązany   do   natychmiastowej   odpowiedzi w zakresie potwierdzenia poprawności dostarczonych dokumentów. Weryfikacja dokumentów będzie dokonywana następczo w I kwartale 2021 r. Jednocześnie, w celu uniknięcia wątpliwości, informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju S.A. nie będzie wyciągał  negatywnych  konsekwencji  względem  przedsiębiorców,  którzy  dostarczyli  dokumenty potwierdzające umocowanie do banków po 31 grudnia 2020  r. (tj. po terminie wynikającym z umowy subwencji  finansowej  oraz  regulaminu  ubiegania  się  o  udział  w  Programie),  wyłącznie  na  podstawie dostarczenia  tych  dokumentów  do  banków  w  terminie  31  grudnia  2020  r. –31  stycznia  2021  r. W   stosunku   do   beneficjentów   Programu,   którzy   uchybią   nowemu   terminowi   przekazywania dokumentów  potwierdzających  umocowanie,  zastosowanie  znajdą  postanowienia  umowy  subwencji finansowej oraz regulaminu ubiegania się o udział w Programie w zakresie dotyczącym konsekwencji nieprzedłożenia dokumentów potwierdzających umocowanie we właściwym terminie."

K O M U N I K A T
dla osób korzystających z Bankowości Internetowej

Zarząd Banku Spółdzielczego w Iławie informuje, iż w trosce o wygodę naszych Klientów oraz dążąc do zapewnienia dostępu do stale rozszerzającej się oferty produktów i usług, Bank Spółdzielczy w Iławie wprowadza nowy system informatyczny. W ślad za tym zmieni się również System Bankowości Internetowej oraz Bankowość Mobilna.

Jesteśmy przekonani, że nowe rozwiązanie to jeszcze większa wygoda obsługi, oszczędność czasu.

To co niezmienne - to jak zawsze najwyższy poziom bezpieczeństwa.

W związku z powyższym pragniemy poinformować, że główne prace techniczne w tym zakresie będą prowadzone w dniach od 14.06.2024 r. do 16.06.2024 r. , co oznacza, że wykonywanie operacji w obecnym systemie będzie możliwe do 14.06.2024r.

Przelewy złożone z przyszłą datą (tj. z datą realizacji po dniu 14.06.2024r.) nie zostaną przeniesione do nowego Systemu Bankowości Internetowej (nie dotyczy to zleceń stałych).

Dotychczasowy system będzie dostępny jeszcze przez 3 miesiące, jednak tylko w zakresie wglądu do historii operacji na rachunku. Historia rachunku nie będzie widoczna w nowym systemie, będzie również możliwa do uzyskania w placówkach Banku w formie papierowej.

Aktualne informacje będą w tym zakresie udostępniane na naszej stronie internetowej www.bankbsilawa.pl

Zachęcamy do śledzenia aktualności.

W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Z wyrazami szacunku,
Zarząd Banku Spółdzielczego w Iławie

Znajdziesz nas też tutaj

Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą w Iławie, ul. Jana III Sobieskiego 49 14-200 Iława, którego akta rejestrowe przechowywane są w sądzie Rejonowym w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisany do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000125924, NIP 744-00-03-029, REGON 000503706