Przejdź do głównej treści

Informacja o planowanej przerwie w dostępie do Internet Bankingu

Data publikacji:

Szanowni Państwo,

w związku z pracami serwisowymi:

  • w nocy z 5 na 6 marca 2025 r. (środa/czwartek) w godzinach od 1:00 do 5:00 wystąpią przerwy w działaniu usług Internet Bankingu (interfejsy klasyczny i mobilny, aplikacje mobilne)
  • w dniu 15 marca 2025 r. (sobota) od godziny 00:00 do godziny 03:00 usługa Express Elixir będzie niedostępna, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów na telefon

Przepraszamy za ewentualne niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!