Przejdź do głównej treści

Bank Spółdzielczy w Iławie wprowadza nowy system informatyczny.

Data publikacji:

Szanowni Państwo,
Zarząd Banku Spółdzielczego w Iławie informuje, iż w trosce o wygodę naszych Klientów oraz dążąc do zapewnienia dostępu do stale rozszerzającej się oferty produktów i usług, Bank Spółdzielczy w Iławie wprowadza nowy system informatyczny. W ślad za tym zmieni się również System Bankowości Internetowej oraz Bankowość mobilna.

Jesteśmy przekonani, że nowe rozwiązanie to jeszcze większa wygoda obsługi, oszczędność czasu. To co niezmienne - to jak zawsze najwyższy poziom bezpieczeństwa.

W związku z powyższym pragniemy poinformować, że główne prace techniczne w tym zakresie będą prowadzone w dniach od 14.06.2024 r. do 16.06.2024 r. , co oznacza że wykonywanie operacji w obecnym systemie będzie możliwe do 14.06.2024r.
Przelewy złożone z przyszłą datą (tj. z datą realizacji po dniu 14.06.2024 r.) nie zostaną przeniesione do nowego Systemu Bankowości Internetowej (nie dotyczy to zleceń stałych).

Dotychczasowy system będzie dostępny jeszcze przez 3 miesiące, jednak tylko w zakresie wglądu do historii operacji na rachunku. Historia rachunku nie będzie widoczna w nowym systemie, będzie również możliwa do uzyskania w placówkach Banku w formie papierowej.

Aktualne informacje będą w tym zakresie udostępniane na naszej stronie internetowej www.bankbsilawa.pl.

Zachęcamy do śledzenia aktualności.
W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.


Z wyrazami szacunku,
Zarząd Banku Spółdzielczego w Iławie

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!