Przejdź do głównej treści

Aktualności

Pokaż rok

  • Data publikacji:

    Brak możliwości składania wniosków R500+, SDS oraz Tarcza PFR oraz RKO

    Dzień dobry, W związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, w dniu 14.02.2022 (poniedziałek) od 23:00 do 23:59 nie będzie możliwości składania wniosków R500+, SDS oraz Tarcza PFR oraz RK…
  • Data publikacji:

    Praca w BS w Iławie

    Bank Spółdzielczy w Iławie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku Kasjer - Dysponent w Iławie.        Kliknij, żeby pobrać treść ogłoszenia    
  • Data publikacji:

    Rusza proces rozliczenia i umorzenia subwencji dla mikrofirm w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0

    Polski Fundusz Rozwoju (PFR) rozpoczyna proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla mikrofirm w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą li…
  • Data publikacji:

    Prace serwisowe usługi mojeID

    Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że związku z planowanymi pracami serwisowymi infrastruktury technicznej po stronie administracji publicznej w nocy z 21 na 22 stycznia 2022 w godz. 23:00 - 05…
  • Data publikacji:

    Dodatkowy termin dla MŚP rozliczających Tarczę Finansową 2.0

    15 stycznia br. minął termin rozliczenia subwencji finansowej dla małych i średnich firm (MŚP) w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. W toku weryfikacji złożonych do tej pory formularzy okazało się, że…

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!