Przejdź do głównej treści

Polityka prywatności BS Iława mobile Junior

  1. Aplikacja mobilna BS Iława mobile Juniorr (Aplikacja) została przygotowana dla Klientów Banku Spółdzielczego w Iławie (Bank) przez Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży, w Polsce (NOVUM). Aplikacja przeznaczona jest do:
    1. obsługi rachunków, kart i nauki podstaw bankowości dla osób poniżej 13 roku życia, posiadających PESEL, których przedstawicielem ustawowym jest posiadacz rachunku będący klientem Banku Spółdzielczego;
    2. obsługi rachunków, kart i nauki podstaw bankowości dla osób poniżej 13 roku życia, posiadających PESEL oraz dokument tożsamości, których przedstawicielem ustawowym jest klient Banku Spółdzielczego;
    3. obsługi Szkolnych Kas Oszczędzania również dla dzieci – uczniów szkół podstawowych, których przedstawiciel ustawowy nie jest Klientem Banku Spółdzielczego.
    4. d) Aplikacja umożliwia obsługę rachunków osobom, które ukończyły 13 rok życia – do czasu jej dezaktywowania przez przedstawiciela ustawowego.
  2. Pobranie aplikacji równoznaczne jest z wyrażeniem zgody na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. W każdym momencie istnieje możliwość usunięcia aplikacji z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji.
  3. Prawo do decydowania o korzystaniu z Aplikacji ma:
    1. przedstawiciel ustawowy będący posiadaczem rachunku,
    2. przedstawiciel ustawowy, który zawarł z Bankiem umowę o prowadzenie rachunku w imieniu dziecka – małoletniego posiadacza rachunku,
    3. w przypadku Szkolnych Kas Oszczędzania – nauczyciel – opiekun klasy
  4. Dziecko jest jedynie użytkownikiem aplikacji.
  5. NOVUM nie przechowuje żadnych danych związanych z Aplikacją i usługą świadczoną przez Bank za pomocą Aplikacji, w tym żadnych danych osób, które pobierają Aplikację na swoje urządzenie mobilne.
  6. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
    1. przechowuje nazwę i dane adresowe Banku świadczącego usługę za pomocą Aplikacji;
    2. przechowuje parametry Aplikacji wpisywane lub wskazane przez użytkownika w jej opcjach, takie jak nazwa użytkownika, wybrany wizerunek („avatar”), wybrany motyw kolorystyczny;
    3. komunikuje się z systemami Banku, w którym przedstawiciel ustawowy lub szkoła dziecka prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących, zapobiegających pozyskiwaniu i modyfikowaniu danych przez osoby nieuprawnione;
    4. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
      • pamięci,
      • komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
      • aparatu fotograficznego – na potrzeby skanowania kodu QR.
  7. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
  8. W wyniku zalogowania się poprzez Aplikację Bank uzyskuje dostęp do danych dotyczących parametrów o których mowa w pkt. 5.b.
  9. Dane związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
  10. Brak zgody na niniejszą Politykę winien skutkować niezwłocznym odinstalowaniem Aplikacji z urządzenia mobilnego bądź nieinstalowaniem jej w pierwszej kolejności.
    NOVUM zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie naszbankjunior.app/polityka-prywatnosci.

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!