Polityka prywatności BS Iława mobile Junior
- Aplikacja mobilna BS Iława mobile Juniorr (Aplikacja) została przygotowana dla Klientów Banku Spółdzielczego w Iławie (Bank) przez Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży, w Polsce (NOVUM). Aplikacja przeznaczona jest do:
- obsługi rachunków, kart i nauki podstaw bankowości dla osób poniżej 13 roku życia, posiadających PESEL, których przedstawicielem ustawowym jest posiadacz rachunku będący klientem Banku Spółdzielczego;
- obsługi rachunków, kart i nauki podstaw bankowości dla osób poniżej 13 roku życia, posiadających PESEL oraz dokument tożsamości, których przedstawicielem ustawowym jest klient Banku Spółdzielczego;
- obsługi Szkolnych Kas Oszczędzania również dla dzieci – uczniów szkół podstawowych, których przedstawiciel ustawowy nie jest Klientem Banku Spółdzielczego.
- d) Aplikacja umożliwia obsługę rachunków osobom, które ukończyły 13 rok życia – do czasu jej dezaktywowania przez przedstawiciela ustawowego.
- Pobranie aplikacji równoznaczne jest z wyrażeniem zgody na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. W każdym momencie istnieje możliwość usunięcia aplikacji z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji.
- Prawo do decydowania o korzystaniu z Aplikacji ma:
- przedstawiciel ustawowy będący posiadaczem rachunku,
- przedstawiciel ustawowy, który zawarł z Bankiem umowę o prowadzenie rachunku w imieniu dziecka – małoletniego posiadacza rachunku,
- w przypadku Szkolnych Kas Oszczędzania – nauczyciel – opiekun klasy
Dziecko jest jedynie użytkownikiem aplikacji.
- NOVUM nie przechowuje żadnych danych związanych z Aplikacją i usługą świadczoną przez Bank za pomocą Aplikacji, w tym żadnych danych osób, które pobierają Aplikację na swoje urządzenie mobilne.
- Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
- przechowuje nazwę i dane adresowe Banku świadczącego usługę za pomocą Aplikacji;
- przechowuje parametry Aplikacji wpisywane lub wskazane przez użytkownika w jej opcjach, takie jak nazwa użytkownika, wybrany wizerunek („avatar”), wybrany motyw kolorystyczny;
- komunikuje się z systemami Banku, w którym przedstawiciel ustawowy lub szkoła dziecka prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących, zapobiegających pozyskiwaniu i modyfikowaniu danych przez osoby nieuprawnione;
- uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
- pamięci,
- komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
- aparatu fotograficznego – na potrzeby skanowania kodu QR.
- Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
- W wyniku zalogowania się poprzez Aplikację Bank uzyskuje dostęp do danych dotyczących parametrów o których mowa w pkt. 5.b.
- Dane związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
- Brak zgody na niniejszą Politykę winien skutkować niezwłocznym odinstalowaniem Aplikacji z urządzenia mobilnego bądź nieinstalowaniem jej w pierwszej kolejności.
NOVUM zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie naszbankjunior.app/polityka-prywatnosci