Skip to main content
  • Garmin Pay

    Garmin Pay

    Usługa Garmin Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu.

    Garmin Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych realizowanych zegarkiem Garmin, po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki usłudze, płacąc zegarkiem, możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

    Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

    Przydatne informacje

    Jak zacząć korzystać z usługi

    Przykładowe modele zegarków Garmin z funkcją Garmin Pay

    Obecnie do dokonywania płatności można używać następujących urządzeń Garmin.

    https://buy.garmin.com/pl-PL/PL/c10002-p1.html?FILTER_USERPROFILE_GARMINPAY=true&sorter=featuredProducts-desc

    Jak zacząć korzystać z usługi?

    1. Pobierz aplikację Garmin Connect na telefon z systemem Android lub iOS.
    2. W aplikacji Garmin Connect Mobile wyszukaj swój zegarek i połącz go z aplikacją używając przycisku „synchronizuj”. W aplikacji wybierz opcję Garmin Pay, a następnie Utwórz portfel.
    3. Dodaj kartę, wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi.
    4. Potwierdź dodanie karty kodem SMS.

    Wystarczą dwa kroki, aby uzyskać dostęp do usługi:

    1. Na zegarku wybierz portfel – naciśnij i przytrzymaj przycisk akcji/menu i wybierz ikonę portfela.
    2. Wpisz 4-cyfrowe hasło i przyłóż zegarek do terminala.

    To wszystko. Nie trzeba wyjmować telefonu, karty ani pieniędzy.

    Prywatność i zabezpieczenia

    Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

    Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
    1. Które karty mogę dodać do usług?

      Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego

    2. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Garmin Pay?

      Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo:

      garmin pay black

    3. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?

      Tak. Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

    4. Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

      Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    5. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?

      Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    6. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

      Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Centrala w Iławie

    Bank Spółdzielczy w Iławie
    ul. Jana III Sobieskiego 49
    14-200 Iława

    email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czynny jest od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 7:30 do 17:00

    Rozwiń, aby zobaczyć nr kontaktowe do poszczególnych działów

    Sekretariat:
    89 644-87-10
    89 644-87-45 Fax

    Kredyty:
    89 644-87-15
    89 644-87-16
    89 644-87-19
    519 533 554
    519 533 563

    Księgowość:
    89 644-87-20 Główny Księgowy
    89 644-87-41
    89 644-87-42

    Sala obsługi

    89 644-87-30
    89 644-87-31
    89 644-87-32
    89 644-87-34
    89 644-87-36
    519 533 564
    519 533 553

    Infolinia zastrzeżenia kart: 0 801 502 503

    ZASTRZEŻENIA KART DLA KLIENTÓW

    • 0 801 502 503 (Contact Center IT CARD)
    • (+48) 86 215 50 50 (Infolinia Banku BPS) 
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia według taryfy operatora)
    Infolinia zastrzeżenia kart: 0 801 502 503

    ZASTRZEŻENIA KART DLA KLIENTÓW

    • 0 801 502 503 (Contact Center IT CARD)
    • (+48) 86 215 50 50 (Infolinia Banku BPS) 
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia według taryfy operatora)
    Oddział w Ostródzie

    ul. Jana Pawła II 16/49
    14-100 Ostróda

    Czynny jest od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 8:15 do 15:30

    89 642-37-00 Dyrektor Oddziału
    89 642-37-05 Rachunki Lokaty
    89 642-37-03 Rachunki Lokaty
    89 642-37-01 Rachunki Lokaty
    519 533 568 Rachunki i Lokaty

    Oddział w Grodzicznie

    Grodziczno 89A
    13-324 Grodziczno

    Czynny jest: Od Poniedziałku do Piątku w godzinach: od 7:30 do 14:45

    56 472-74-61 Dyrektor Oddziału
    56 472-74-60 Rachunki Lokaty
    785 500 867 Rachunki Lokaty
    56 472-74-62 Kredyty
    56 472-74-63 Kredyty
    519 533 566 Kredyty
    56 472-74-65 Rachunki bieżące

    Punkt kasowy w Miłomłynie

    ul. Twarda 10a/1
    14-140 Miłomłyn

    Czynny jest:Od Poniedziałku do Piątku w godzinach: od 7:30 do 15:00

    89 642-75-01 Rachunki i Lokaty
    89 642-75-02 Rachunki Lokaty
    89 642-75-03 Rachunki Lokaty
    519 533 557 Rachunki i Lokaty

    Bankomaty

    Bankomaty Banku Spółdzielczego w Iławie znajdują się:

    • w Iławie przy ulicy Jana III Sobieskiego 49 w strefie 24h przy wejściu do banku - czynny przez 24h
    • w Ostródzie przy ul. Jana Pawła II 16/49 - czynny przez 24h
    • w Miłomłynie przy ulicy Twardej 10a/1 obok Urzędu Miasta i Gminy Miłomłyn - czynny przez 24h
    • w Grodzicznie: Grodziczno 89 - czynny przez 24h

    Posiadacze kart płatniczych Zrzeszenia BPS:

    • VISA
    • MASTERCARD

    wypłacą pieniądze bez prowizji z ponad 4700 bankomatów dostępnych 24 godziny na dobę na terenie całego kraju - z bankomatów zrzeszeń wszystkich banków spółdzielczych w Polsce.

    Znajdź bankomat na mapie

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą w Iławie, ul. Jana III Sobieskiego 49 14-200 Iława, którego akta rejestrowe przechowywane są w sądzie Rejonowym w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisany do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000125924, NIP 744-00-03-029, REGON 000503706