Przejdź do głównej treści

Wnioski online

Klienci Banku Spółdzielczego w Iławie mogą samodzielnie, szybko i bez wychodzenia z domu wypełnić wniosek 500+ oraz wniosek z programu Dobry Start.

Należy pamiętać, że składając wniosek za pośrednictwem bankowości internetowej Bank nie pobierana żadnej opłaty, ani nie trzeba instalować na komputerze żadnego dodatkowego oprogramowania.

Jak złożyć wniosek w bankowości internetowej EBO?

Aby wypełnić wniosek należy najpierw przygotować wszystkie dane osobowe swoje i osób zamieszkujących w gospodarstwie domowym, w tym dzieci (m.in. imię, nazwisko, PESEL, stan cywilny, nazwę Urzędu Skarbowego, w którym rozlicza się dana osoba). Część danych, którymi dysponuje Bank, zostanie zaczytanych w sposób automatyczny. Należy przygotować adres e-mail, na który wpłynie Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) będące Urzędowym Poświadczeniem Przedłożenia (UPP) wniosku.

W momencie kiedy wszystkie dane są już gotowe należy:

  1. zalogować się do bankowości internetowej  EBO,
  2. przejść do zakładki Usługi,
  3. wybrać Wnioski i Złóż wniosek,
  4. wybrać rachunek do płatności i przejść Dalej,
  5. następnie należy:
  6. wybrać rodzaj wniosku który chcemy złożyć lub
  7. sprawdzić status złożonego wniosku,
  8. w kolejnych etapach należy:
  9. wprowadzić dane,
  10. sprawdzić dane,
  11. zatwierdzić dane,

postępując zgodnie ze wskazaniami na ekranie.

Do wniosku można dołączyć załączniki, o ile są one wymagane.

Uzupełniony wniosek można pobrać i zapisać na komputerze tylko bezpośrednio po jego wypełnieniu. Po wysłaniu wniosku, trafi on do rządowego systemu emp@tia, a następnie do odpowiedniego organu w gminie, który będzie go procesował. Klient na wskazany we wniosku adres e-mail otrzyma Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP) będące Urzędowym Potwierdzeniem Odbioru (UPO). Od tego momentu wszelkie pytania i obsługę wniosku przejmuje organ prowadzący w gminie (np. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej).

Więcej szczegółów dotyczących dostępnych programów rządowych można uzyskać pod adresem:

https://www.gov.pl/web/rodzina

https://obywatel.gov.pl/zasilki-i-pomoc-finansowa/skorzystaj-z-programu-dobry-start

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!