Klienci Banku Spółdzielczego w Iławie mogą samodzielnie, szybko i bez wychodzenia z domu wypełnić wniosek 500+ oraz wniosek z programu Dobry Start.
Należy pamiętać, że składając wniosek za pośrednictwem bankowości internetowej Bank nie pobierana żadnej opłaty, ani nie trzeba instalować na komputerze żadnego dodatkowego oprogramowania.
Jak złożyć wniosek w bankowości internetowej EBO?
Aby wypełnić wniosek należy najpierw przygotować wszystkie dane osobowe swoje i osób zamieszkujących w gospodarstwie domowym, w tym dzieci (m.in. imię, nazwisko, PESEL, stan cywilny, nazwę Urzędu Skarbowego, w którym rozlicza się dana osoba). Część danych, którymi dysponuje Bank, zostanie zaczytanych w sposób automatyczny. Należy przygotować adres e-mail, na który wpłynie Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) będące Urzędowym Poświadczeniem Przedłożenia (UPP) wniosku.
W momencie kiedy wszystkie dane są już gotowe należy:
postępując zgodnie ze wskazaniami na ekranie.
Do wniosku można dołączyć załączniki, o ile są one wymagane.
Uzupełniony wniosek można pobrać i zapisać na komputerze tylko bezpośrednio po jego wypełnieniu. Po wysłaniu wniosku, trafi on do rządowego systemu emp@tia, a następnie do odpowiedniego organu w gminie, który będzie go procesował. Klient na wskazany we wniosku adres e-mail otrzyma Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP) będące Urzędowym Potwierdzeniem Odbioru (UPO). Od tego momentu wszelkie pytania i obsługę wniosku przejmuje organ prowadzący w gminie (np. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej).
Więcej szczegółów dotyczących dostępnych programów rządowych można uzyskać pod adresem:
https://www.gov.pl/web/rodzina
https://obywatel.gov.pl/zasilki-i-pomoc-finansowa/skorzystaj-z-programu-dobry-start
Komunikat dotyczący bezpieczeństwa
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!