IVR (blokowanie i odblokowanie)

Odblokuj lub zablokuj hasło do bankowości internetowej przez telefon.

Dzięki usłudze IVR, dostępnej w naszym Banku, można telefonicznie zablokować lub odblokować hasło do bankowości internetowej. Aby móc to zrobić, należy najpierw aktywować usługę i ustalić Telekod.

Usługę IVR możesz uaktywnić w bankowości internetowej w zakładce Ustawienia – Środki dostępu – Obsługa przez telefon.

Jak uruchomić usługę IVR?

  1. Zaloguj się na swoje konto bankowości internetowej, wejdź w zakładkę Ustawienia – Środki dostępu – Obsługa przez telefon.
  2. Zmień suwakiem Aktywuj usługę.
  3. Ustal swój Telekod i wpisz go dwukrotnie, następnie wybierz przycisk „Dalej”. Pamiętaj, że Telekod musi składać się z 6-10 cyfr.
  4. Utworzenie Telekodu należy potwierdzić wybraną metodą autoryzacji.
  5. W tym momencie usługa staje się aktywna.

Jak odblokować hasło poprzez usługę IVR?

  1. Zadzwoń pod numer +48 89 65 02 700,
  2. Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do bankowości internetowej i zatwierdź przyciskiem „#”
  3. Następnie wprowadź swój Telekod i zatwierdź go przyciskiem „#”,
  4. Wybierz na klawiaturze przycisk 1 „Ustawienie hasła lub odblokowanie identyfikatora”
  5. Ustal hasło tymczasowe (8-20 znaków),
  6. W ciągu 10 min. zaloguj się do bankowości internetowej używając hasła tymczasowego.
  7. Po zalogowaniu należy ustawić nowe hasło oraz je potwierdzić.

Jak zablokować hasło poprzez usługę IVR?

  1. Zadzwoń pod numer +48 89 65 02 700,
  2. Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do bankowości internetowej i zatwierdź przyciskiem „#”
  3. Następnie wprowadź swój Telekod i zatwierdź go przyciskiem „#”,
  4. Wybierz na klawiaturze przycisk 2 „Zablokuj dostęp do kanału www”
  5. Potwierdź dyspozycję przyciskiem 1,
  6. Identyfikator został zblokowany.