Wyłączona zostanie metoda w oparciu o EBO Token oraz EBO Token Desktop. Do dyspozycji Klienta pozostanie SMS lub nowa aplikacja EBO Token PRO. Zmiana ta związana jest z wynikającymi z Ustawy o Usługach Płatniczych wymogami silnego uwierzytelnienia Klienta lub osoby upoważnionej do dysponowania rachunkiem, czyli konieczności dwuczynnikowej weryfikacji tożsamości zapewniającej mocniejszą ochronę danych tych osób.
Już dziś Bank Spółdzielczy w Iławie udostępnia swoim Klientom bankowości elektronicznej nową, szybszą i bezpieczniejszą metodę autoryzacji o nazwie EBO Token PRO, zgodną z nową dyrektywą PSD2.
Dzięki nowej metodzie autoryzacji mogą Państwo zatwierdzać operacje bankowe za pomocą:
- kodów przepisywanych z aplikacji EBO Token PRO
- skanowania kodów QR
- skanowania odcisku palca
Jeśli Państwa dotychczasowa metoda autoryzacji lub uwierzytelniania nie jest oparta na:
- kodzie SMS, służącym do autoryzacji dyspozycji oraz transakcji płatniczych składanych w usłudze bankowości elektronicznej, lub
- powiadomieniach push – EBO Token PRO (aplikacji zainstalowanej na telefonie, dzięki której Klient korzystający z systemu bankowości elektronicznej oraz posiadający urządzenie mobilne z dostępem do internetu (np. telefon komórkowy, tablet) będzie autoryzował i uwierzytelniał swoje działania w bankowości elektronicznej).
serdecznie zapraszamy do naszych placówek w celu nieprzerwanej możliwości korzystania z usługi bankowości elektronicznej.
W przypadku pytań lub wątpliwości serdecznie zapraszamy do kontaktu osobiście z pracownikiem w placówce Banku lub poprzez kontakt telefoniczny.
Więcej informacji o EBO Token PRO znajdą Państwo:
https://ebotoken.pl
Jak działa EBO Token PRO
FILM: https://www.youtube.com/watch?v=Nd4OwKv7TPQ