Skip to main content
  • IVR (blokowanie i odblokowanie)

    IVR (blokowanie i odblokowanie)

    Odblokuj lub zablokuj hasło do bankowości internetowej przez telefon.

    Dzięki usłudze IVR, dostępnej w naszym Banku, można telefonicznie zablokować lub odblokować hasło do bankowości internetowej. Aby móc to zrobić, należy najpierw aktywować usługę i ustalić Telekod.

    Usługę IVR możesz uaktywnić w bankowości internetowej w zakładce Ustawienia – Środki dostępu – Obsługa przez telefon.

    Przydatne informacje

    Jak uruchomić usługę IVR?
    1. Zaloguj się na swoje konto bankowości internetowej, wejdź w zakładkę Ustawienia – Środki dostępu – Obsługa przez telefon.
    2. Zmień suwakiem Aktywuj usługę.
    3. Ustal swój Telekod i wpisz go dwukrotnie, następnie wybierz przycisk „Dalej”. Pamiętaj, że Telekod musi składać się z 6-10 cyfr.
    4. Utworzenie Telekodu należy potwierdzić wybraną metodą autoryzacji.
    5. W tym momencie usługa staje się aktywna.
    Jak odblokować hasło poprzez usługę IVR?
    1. Zadzwoń pod numer +48 89 65 02 700,
    2. Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do bankowości internetowej i zatwierdź przyciskiem „#”
    3. Następnie wprowadź swój Telekod i zatwierdź go przyciskiem „#”,
    4. Wybierz na klawiaturze przycisk 1 „Ustawienie hasła lub odblokowanie identyfikatora”
    5. Ustal hasło tymczasowe (8-20 znaków),
    6. W ciągu 10 min. zaloguj się do bankowości internetowej używając hasła tymczasowego.
    7. Po zalogowaniu należy ustawić nowe hasło oraz je potwierdzić.
    Jak zablokować hasło poprzez usługę IVR?
    1. Zadzwoń pod numer +48 89 65 02 700,
    2. Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do bankowości internetowej i zatwierdź przyciskiem „#”
    3. Następnie wprowadź swój Telekod i zatwierdź go przyciskiem „#”,
    4. Wybierz na klawiaturze przycisk 2 „Zablokuj dostęp do kanału www”
    5. Potwierdź dyspozycję przyciskiem 1,
    6. Identyfikator został zblokowany.

    Centrala w Iławie

    Bank Spółdzielczy w Iławie
    ul. Jana III Sobieskiego 49
    14-200 Iława

    email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czynny jest od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 7:30 do 17:00

    Rozwiń, aby zobaczyć nr kontaktowe do poszczególnych działów

    Sekretariat:
    89 644-87-10
    89 644-87-45 Fax

    Kredyty:
    89 644-87-15
    89 644-87-16
    89 644-87-19
    519 533 554
    519 533 563

    Księgowość:
    89 644-87-20 Główny Księgowy
    89 644-87-41
    89 644-87-42

    Sala obsługi

    89 644-87-30
    89 644-87-31
    89 644-87-32
    89 644-87-34
    89 644-87-36
    519 533 564
    519 533 553

    Infolinia zastrzeżenia kart: 0 801 502 503

    ZASTRZEŻENIA KART DLA KLIENTÓW

    • 0 801 502 503 (Contact Center IT CARD)
    • (+48) 86 215 50 50 (Infolinia Banku BPS) 
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia według taryfy operatora)
    Infolinia zastrzeżenia kart: 0 801 502 503

    ZASTRZEŻENIA KART DLA KLIENTÓW

    • 0 801 502 503 (Contact Center IT CARD)
    • (+48) 86 215 50 50 (Infolinia Banku BPS) 
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia według taryfy operatora)
    Oddział w Ostródzie

    ul. Jana Pawła II 16/49
    14-100 Ostróda

    Czynny jest od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 8:15 do 15:30

    89 642-37-00 Dyrektor Oddziału
    89 642-37-05 Rachunki Lokaty
    89 642-37-03 Rachunki Lokaty
    89 642-37-01 Rachunki Lokaty
    519 533 568 Rachunki i Lokaty

    Oddział w Grodzicznie

    Grodziczno 89A
    13-324 Grodziczno

    Czynny jest: Od Poniedziałku do Piątku w godzinach: od 7:30 do 14:45

    56 472-74-61 Dyrektor Oddziału
    56 472-74-60 Rachunki Lokaty
    785 500 867 Rachunki Lokaty
    56 472-74-62 Kredyty
    56 472-74-63 Kredyty
    519 533 566 Kredyty
    56 472-74-65 Rachunki bieżące

    Punkt kasowy w Miłomłynie

    ul. Twarda 10a/1
    14-140 Miłomłyn

    Czynny jest:Od Poniedziałku do Piątku w godzinach: od 7:30 do 15:00

    89 642-75-01 Rachunki i Lokaty
    89 642-75-02 Rachunki Lokaty
    89 642-75-03 Rachunki Lokaty
    519 533 557 Rachunki i Lokaty

    Bankomaty

    Bankomaty Banku Spółdzielczego w Iławie znajdują się:

    • w Iławie przy ulicy Jana III Sobieskiego 49 w strefie 24h przy wejściu do banku - czynny przez 24h
    • w Ostródzie przy ul. Jana Pawła II 16/49 - czynny przez 24h
    • w Miłomłynie przy ulicy Twardej 10a/1 obok Urzędu Miasta i Gminy Miłomłyn - czynny przez 24h
    • w Grodzicznie: Grodziczno 89 - czynny przez 24h

    Posiadacze kart płatniczych Zrzeszenia BPS:

    • VISA
    • MASTERCARD

    wypłacą pieniądze bez prowizji z ponad 4700 bankomatów dostępnych 24 godziny na dobę na terenie całego kraju - z bankomatów zrzeszeń wszystkich banków spółdzielczych w Polsce.

    Znajdź bankomat na mapie

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą w Iławie, ul. Jana III Sobieskiego 49 14-200 Iława, którego akta rejestrowe przechowywane są w sądzie Rejonowym w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisany do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000125924, NIP 744-00-03-029, REGON 000503706